Nuffnang Ads

Monday, June 6, 2011

51 ~ :: Jiwa Kacau..!! ::

(×_×)
Wa btol laa xde moOd langsung la minggu nie..
Bukan..!!
Maybe paling tepat xde mOod langsung kot..!!!

HUrmm..
Kehidupan hujung minggu cam biase je..
aku xleh relex2 macam org lain..
Sebab hujung minggu adelah hari bekerje..!!huhuu..

Sabtu lepas,4 Jun..
Gi job wedding kat area Kl nie je..
Agak relex bcoz just mjlis bertandang..and majlis pon simple je..
Penat pon xde la sangat..

Dalam kol4.30 kiterg dah gi outdoOr..
Cuace OK..cun,..!! langit pon cerah..org kate best time for outdoor shoot nie,hhee..

Tp..
aku punye mOod plak yg hilang...haishh~
Sebab..?? mental illness nie... -_-"
Sry to my fren maybe die pon prasan aku x bnyk shoot ptg tu..
tp jalan jgk kerje..

Selain duk amik gmbr pose pengantin tu, aku terpaku plak suasana langit ptg tu..indah mate memandang.. =)
Nie ade skit gmbonye.. =)





..OK,mmg cun langitnye kan..? =)

.
..
...
....


Malam nie lagi laa buntu...!!
Aku, ikmal & jilan siap terlentang dlm bilik sambil lyn lagu kat youtube...
OK...tu mmg btol petanda yg mmg kiteorg xtau pe nk buat..!!
Utk menyelamatkan keadaan, kiteorg kuar minum jap kat warung Perasan..
Ok la jgk ade tv kan..
nasib cite yg die pasang tu, ok laa~.Percy Jackson & The Olympians : The Lighting Thief
citenye biase je...tp layan jgk sampai abes~

Balik rumah...sume dah nak tidoO..Zzz
Aku..??
Ngadap lappy jap..
Then...

 ..memanja ngan anak2 7 bini2 jap..tiup2..lap2..usap2..

 ..susun tiket wayang..
hurmm, bnyk jgk ye single ticket..loser seyhh tgk sensorg,hahaha... ;p

..majalah wajib tiap2 bulan..baru je kuar plastik, x baca pon lagi.. -_-" 

 ..OK,layan lagu..yg nie folder yg baru dload...sume Korea...LoL~

..Susun dlm main folder...
hurmm..
85% lagu korea + jepon...!! -_-"
camni la kite support music tempatan...huhuu... ;D

OK..dah2 la membebel..
_byE-

p/s..
Selamat pengantin baru kepada kawan2 ku..
ramai plak yg kawin ujung minggu nie..
tapi maap sume wa x pergi..yaa ampun...ujung minggi aku keje..adehh..

Congrad to u guys..
Korang jgn touching plak aku x dtg tau..!!!huhuu....

No comments: