Nuffnang Ads

Wednesday, June 22, 2011

57 ~ :: Boring ~ Boros ::

Boring...
Mule la aku buat bende ikut kepala..
Kadang2 tu tak pikir dulu..main redah je...!!
Tapi redah2 pon masih waras lagi pe yg aku nak buat tu....

Kes kali nie ialah...aku kerap tgk wayang OK..!!
ade jugak tgk smpai 2x...Zzz~
Termasuk la jgk pe yg berlaku harini...
Tgk X-Man utk ke 2nd timenye..
Tp nasib la tiket murah..buy 1 free 1.. -_-"

Kerap tu satu..
Masalah pengurusan wang tu yg x brape btol..
kalu ade income tetap tak pe la jgk..
nie tak...ade job, ade laa income..xde? xde laa jwbnye...oh man~

Makan pon skali sehari je skang...
dari budget RM10 sehari..aku kurngkan ke RM5 utk makn sehari..
Bukan xde duit nak makn, tp dlm langkah berjimat cermat...
hurmm..

(-_-)"

~agak2 sume crite yg baru 'n' best2 sume dah tgk..tunggu Transformers je..~
Kalu tgk pada date tu..humm...x patut..~

~hurmm..kuat tgk wayang jgk aku rupe2nye...pe nak buat,tu je hiburan utk aku sendiri...~

~ni la balang kaih syg ajaib aku...segala mak nenek ade dlm nie..hahaa..
resit mkn pon ade kot..lol~

~ ni la muke boring saye = muke xde prasaan yg baru disnap sendiri ptg td... =| 

-END-



p/s***
Aku nak berjimat..nnti nak masuk minang cik 'L' nie..mahu die mntk 3~4k...oh demnn..
ske la nnti bini dpt madu baru...

No comments: