Nuffnang Ads

Saturday, January 16, 2010

32 ~ :: Sungguh Luas..!!! ::

Malas sebenarnye nak update blog nih.. XD
Buat pOn suke2 je..
Juga sebagai mini wasiat kalu tetibe je..kot2 aku turn Off kn..sape tau,hhe.. =)

Kalu de pic baru je baru aku rajin update blog..
kalu x de..haram x de nye nk bercerite kat sini..
Sebeb aku sendiri bukn pndai nk mengarang..lagi2 bercerite
what a boring guy am i.. ;)
Maybe kalu de gambar baru la de skit inspirasi nk bercerite..
Tu pOn mengarut2 je..sungguh x menarik..!! haha..!!

Harini folow AjeefuU ke Ampang..katenye tempat baekk punye,haha..
turun bersama akak DJ1 dan budak DJ2..hahaha..
DJ1 = Diana Jamal & DJ2 = Dayana Jaafar
diorg ni suke2 nk ikut kononnye bleh menyakat aku nnti..mmg terbaik,huh!!
jeng3x..
malas la nk bercerite bab ni..memalukn diri sendiri je kot,ngee.. X)

tp kedai makan yg kiteorg gi tu terbaek jgk la mkanan die..nyum3x..
masakan minang katenye..lebih kurang mcm 'ayam pop' kedai brader screen besar kat kg baru ni jgk la bestnye..
tp yg ni ade specialnye sendiri.. =)
xde plak amik gmbr masakan yg dimaksudkan... -_-"

Hehe..ni yg part best nih..!!
then petang tu..
dengan harapan yg menggunung tinggi..
xde la setinggi gunung kinabalu @ gunung ledang..
pergi ke Pertama..
nak gi beli..
jeng3x..
Sejenis bende yg membolehkn kite melihat dengan pandangan yg agak luas..!!
hohoho...!!! ;p
saje mentafsir dengan agak panjang skit..
walaupon name die pendek je pon,ngee..
buat2 paham je la yep.. ;)

So..
dengan itu..
tertambah laa koleksi peribadi ku..
yg disayangi...
dikasihi..
dicintai..
disukai..
di di di...
ape2 je la..
gee gee gee..


ini die akak DJ1 & DJ2
:: mereka diberi penghargaan untuk pertama kalinye dari brg baru ni,hhee.. ::


:: wahhh..sungguh luas pandangan ini... ;) ::



:: koleksi terbaru.. =) ::


:: pic ni xde kene mengene pon..tp letak jugak la..hehe.. ::
ini ajeefuU punye yep..sony man..!!

xde la hebat pon gadget aku..
x sehebat D90
x sehandal 50D
lebih2 lagi 5D..mahupon 7D...!!
hehe..
tp aku berbangga dengan ape yg aku leh capai sekarang.. =)
kalu de rezeki..
ade la yg lain plak bertambah,hhee..


-END-

p/s...di sempena tarikh ni jgk..aku nk ambil kesempatan untuk mengucapkan..
HAAPY BESDAY cik ikmal @ pak mail @ baby boy..hhhaa..
dan juga kepada encik Amad..yg juga akan adekan sambutan kat Red Box esk...
sape2 nk g serbu bleh la,ehhehe...

4 comments:

cik yayana said...

haha aku yg pemalu...
nmpk tepi2 sajork...
luas..seluas dahi kamoo pjie oii..
haha lariksss

DianaJ's said...

Bengong betoi statement yana!
aahahaa..
yep! kami ske toys kamu cik pijie!
skee skee skee!

Pijie said...

testing...

Pijie said...

yana : hhaha..tu le psl..dahi luas sngt..mmg susah la.. ;p

dJ : OOO..toying me,huk3x..suke suki je,hahhaa..