Nuffnang Ads

Sunday, January 24, 2010

35 ~ :: My b-day..besday @ bad-day..?? ::

Pe2 hal nk nyanyi utk diri sendiri dUlu..

" Happy besday 2 me..
Happy besday to me..
Happy besday to me...wee~
Happy besday to me..!!"

hahaa..dah besau2 pOn nk sambut beday ke..??
x yah laa~
jUst wishes is enough for me.. =)

..and thankx a lot for untUk sape2 yg wish aku yep..!!
(wlaupOn x display birth-date kat fb tu de jgk org wish..de jgk org ingt..terharunye,huk3x..)

yang wish kat faceboOk..
yang col nyanyi2...
yang buat panggilan misteri..adoiii (╯▽╰)
yang bg besday sms..
yang terlewat wish,huhuu...diterima!!

trime kasih encik maxis bg col free seharian..
aku x gune pon..lol

trime kasih juge encik celcom bg col free semingguan untuk 8pax..
aku gune 2x je..col mmber baek yg dah lame x borak2..
thankx u my dear fren Diana..sudi psg telinga dengar aku duk bebel2..sbb nk ilang tensen,uhuu..


:: ni de buat printscreen yg wish kat fb..waaaa..pnjngnye..!! X) ::

So..
"What did you d0 on y0ur birthday?? "

Jawapan..
"akU duk umh je ngadap tenet..ngadap facebook..ngedit gmbo kawin..main game.. "
(>_<)


:: pic ini diambil di hari kejadin ::
1. Laptop
2. kad kawin
3. invoice
4. kad reedem Guardian
5. maggi



::kad redemption Guardian..biler laa nk penuh weh...dari thn lepas aku duk ngupul,hhuu.. ::



:: kad kawin a.k.a pete ke umh pengantin ::
ni kad kawin utk job 30/1 ni..Kat beranang..jauh ler..ZZzz



:: invoice ::
nk kene siapkn invoice jgk ni utk wedding..ZZz..sungguh berprotocol,lol..~

oPss..
luper plak..!!
di malam besday aku..
gi lepak2 kat 'dubai' bersama 2 org teman baek aku..Giant & Fairuz
kiteorg dah sumbat duk umh..
skali giant roger mau lepak2..ON!!
diorg x tau pOn mlm tu besday aku..

lepas je 12mlm tu..
baru ler aku gtau,huhuu..kire diorg la org2 yg first wish..thankx my fren.. =)
thankx to Giant payung makan mlm tu...thankx a lot bro..~
segan plak aku mkn mahal2 org blnje.. -_-"



:: our meal..3 3 org mkn bende same sbb pelik2 ler menu...hahaa..::



:: adoiiiyaaa...byk tu...aku paksa mkn sampai abes..!! ::



:: kacak-man ::


:: ak yg cube mencocok,hohooo.... ::



:: encik Giant ::

Lepas ni sambut besday kat Chilies plak..oh yeahh..~
abes ler duit..Zzzz

-END-

p/s..a lil bit sad sebb org yg aku harapkn x wish on my besday.. (╯_╰)

No comments: