Nuffnang Ads

Sunday, July 24, 2011

63 ~ Kipas

Sorry la der...

Aku bukan jenis yg pandai jilat bontot...kipas bontot org utk dpt kan something yg aku hajatkan macam ko buat selame nie...

Aku bukan jenis yg mulut manis..yg bnyk makan gule yg bleh taunt org percaya kat aku..

Aku bukan jenis lalang yg depan cakap lain...blakang cakap lain just nak burukkan org..biar nmpk org tu jadi kambing hitam dlm kelompok group sendiri..


Tapi kau hebat..!!

From zero to hero just buat bende² nie sume..

Dalam mase yg singkat bleh achieve all those successfulness...

Belbekalkan kate² perawan memikat sume org..

Its seems all your effort worth it..congratulation dude..!!

Im soooOoooo proud of you....~



-END-


p/s***
entry aku pasni sume nak macam berbaur sindiran kepada random people in my life out there..
Sape makan cili die la rase pedas..tu je.. ;)

No comments: