Nuffnang Ads

Sunday, June 14, 2009

6 ~ :: Syed's Wedding ::

Ni kawan aku time sek rendah duLu....Syed Ahmad Tarmizi b Syed Mustafa name die...awal benO la mU kawin..bagus la dah jodoh tu,huhuuu... Aku balik jugak ke kg halaman akhirnye setelah hampir 6 bulan x balik,huhu...demi kawan aku sorg ni yg nk kawin punye pasal,huhuu...congrad 2 u..!!



:: pink siott ::


:: Selamat Pengantin Baru ::




:: akU yg sedang melahap ::


:: Shimah,kawan aku sejak dari kecik lagi smpai skang..same sek rendah...sek menengah..nasib matrik+U x same,huh..ngan emak die..& kak udeQ ku ::


:: perhhh,biLe la aku nk ade krete camni,huhuu.. ::


:: kak udeQ, makcik sUmini,mak Luqman kawan aku yg x dapek balik sebb kerje...n my ummi a.k.a cikgu sains kepada Syed mase kat SMSD dulu ::

1 comment:

hud@-- said...

wah2..aku x gi pun ritu walaopun mendapat kad jemputan kawen yg sunggoh mengujakan keinginanku untuk kawen jgk..